V létě mám dvě oblíbené snídaně. Tou první je křupavý toust například s kozím sýrem a fíkovým džemem plus ovoce, druhou variantou jsou kaše s ovocem. Snažím se jíst pestře, což v těhotenství i všem doporučuji, takže se varianty kaší střídají. Nejraději mám kaše, které jsou instantní, ale uvařit si kaši z vloček či quinoy vlastně taky není vůbec nijak časově náročné. 🙂 Do 10 minut máte většinou hotovo. Tenhle recept je tedy na kaši z quinoy s javorovým sirupem, para ořechy, kokosem a malinami. Ideálně letní.

Ingredience na 1 porci

50 g quinoy

180 g kokosového mléka

trocha vody dle potřeby

1 kávová lžička javorového sirupu

špetka soli

špetka skořice

hrst para ořechů

1 kávová lžička strouhaného kokosu

100 g malin

 

  1. Quinou nasypte do rendlíku, zalijte ji kokosovým mlékem a dejte ji vařit. Doba vaření je uvedena na obalu, ale většinou to trvá 10-15 minut.
  2. Pokud se mléko začne rychle odpařovat, přilijte ke quinoe trošku vody.
  3. Když je kaše uvařená, přidejte do ní špetku soli, skořici a javorový sirup. Vše promíchejte.
  4. Kaši přendejte do misky a ozdobte nasekanými para ořechy, kokosem a malinami.
  5. Můžete ihned podávat. 🙂

TIP: Místo malin a para ořechů můžete zvolit jakékoliv jiné lesní ovoce a ořechy dle vaší chuti.

 

promo-image